Skip to content
Skip to left sidebar
Skip to right sidebar
Skip to footer
Strona główna
Plan lekcji
E-dziennik
Integracja
Deklaracja dostępności
BIP
Kontakt
Admin
Menu
Strona główna
Plan lekcji
E-dziennik
Integracja
Deklaracja dostępności
BIP
Kontakt
Admin
Search:
Konkurs plastyczny „Rysunek dla niewidomego kolegi”
Strona główna
/
Aktualności
/
[Pokaz zdjęć]
Poprzednia
Pasowanie na wychowanka świetlicy
Następna
Certyfikat
Uczestniczymy w programach:
Zamknij okno
Wielkość czcionki
A-
A+
Nawigacja klawiaturą
Czcionka defultowa
Kontrast
Wybierz kolor tła
black
white
green
blue
red
orange
yellow
navi
Podkreślenie linków
Podświetlenie linków
Zresetuj ustawienia
Czarno-białe obrazki
Odwróć kolory
Zamknij okno
Accessibility by WAH
Biblioteka
Covid-19
Cyberbezpieczeństwo
Dla nauczyciela
Dla rodzica / opiekuna
Dla ucznia
Dni informatyki
Dokumentacja SU
Dostosowania wymagań edukacyjnych
E-dziennik – pierwsze logowanie
Efektywność energetyczna
Egzamin ósmoklasisty
Formatowanie tekstu cz.2
Funkcje w arkuszu kalkulacyjnym
Imprezy całoroczne
Informacje
Informatyka 4. O sterowaniu postacią.
Informatyka 4. Ruch w programie Scratch.
Informatyka 4. Scratch – instalacja programu
Informatyka 4. Scratch – obrót duszka.
Informatyka 4. Scratch – pod wodą.
Informatyka 5 – Patyczaki w ruchu – ćwiczenia
Informatyka 5. Animacje od kuchni
Informatyka 5. Pivot – napis STOP.
Informatyka 5. Pivot -zegar.
Informatyka 5. Podróż z przeszkodami.
Informatyka 5. Spacer patyczaka.
Informatyka 6 (20.04-24.04)
Informatyka 6. Jak wyszukać podany element w zbiorze.
Informatyka 6. Komunikaty w programie Scratch
Informatyka 6. O wyszukiwaniu najmniejszej i największej liczby.
Informatyka 6. Razem możemy więcej.
Informatyka. O społeczności użytkowników Scratcha.
Integracja
Język angielski
Klasa 7
Klasa 8
Konkursy, imprezy
Kontakt
Kontakt – świetlica
Kontakt SU
Kreatywny Nobel
LEGO
LEGO – ARKTYCZNA PRZEJAŻDŻKA
LEGO Rejs
Logopeda
Małpie figle. O sterowaniu postacią.
Mistrz klawiatury
Mistrz klawiatury – eliminacje
Mistrz klawiatury – najlepsi
Multisport
Nasze działania
Niech wygra najlepszy. Jak policzyć punkty w programie Scratch?
Ogłoszenia
Opiekun wolontariatu
Opiekunowie SU
Park Południowy – Patronat
Paryż
Patyczaki w ruchu
Pierwsze koty za płoty.
Pierwsze koty za płoty. Dodatkowe zadania.
Półkolonie
Programowanie
Przedstawianie danych na wykresie
Przyroda
Psycholog
Rada rodziców
Regulamin
Regulaminy konkursów
Regulaminy świetlicy
RODO
Rozwiązania
Rzecznik Praw Ucznia
scenariusze zajęć ekologicznych- odpady
Scratch – klasa 4
Scratch – zadania
Stołówka
Strefa pracownika
Strona główna świetlicy
Szkoła Promująca Zdrowie
test
Testowa strona
Uchwały
W poszukiwaniu skarbu
Wprowadzenie do programu Scratch
Zadania dodatkowe
Zajęcia dodatkowe
Zarząd SU
Zastosowania arkusza kalkulacyjnego
Zdalne nauczanie
Zielone szkoły
ZW Matematyka
Informatyka
Scratch
Klasa 3
Strefa rodzica
Klasa 4
Matematyka
Samorząd uczniowski
Zasady oceniania
Harcerstwo
Klasa 5
Wykaz podręczników
E-rekrutacja
Klasa 6
Pedagog
Szachy
Świetlica
O nas
Biofeedback
Galeria
Galeria 2016/17
Koło informatyczne
Zakładanie konta na stronę internetową
O klasach integracyjnych
SKO
Integracja sensoryczna
Strefa nauczyciela
Hipoterapia
Platforma Moodle
Order uśmiechu
Kontakt