Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

MATEMATYCZNA CHOINKA

W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia, uczniowie klas 4 – 8 wykonywali jako zadanie kreatywne  – matematyczne bombki.

Celem zadania było:

  1. Rozbudzanie i rozwijanie zainteresowań matematyką wśród uczniów.
  2. Rozwijanie wyobraźni geometrycznej, przestrzennej, wrażliwości estetycznej.
  3. Ukazanie piękna i harmonii w matematyce oraz jej powiązania ze sztuką.
  4. Motywowanie uczniów do samodzielnego poszerzania wiedzy i umiejętności.
  5. Stosowanie wiedzy i umiejętności matematycznych w praktyce.

Założeniem projektu było także pokazanie uczniom, że matematyką można się również bawić. Prace uczniów były bardzo różnorodne i ciekawe. Pojawiły się bombki papierowe, styropianowe, plastikowe i szklane. Każda z nich miała akcenty matematyczne.

Uczniowie wykazali się dużą pomysłowością i pracowitością, a ozdoby zachwycają jakością wykonania.

Na zdjęciach widać efekt kreatywnych pomysłów uczniów.

Uczestniczymy w programach: