REGULAMIN PRACY ŚWIETLICY SZKOLNEJ 01.02.2021
REGULAMIN-STOŁÓWKI-31.01.2022
PROCEDURY FUNKCJONOWANIA ŚWIETLICY
ZASAD W ŚWIETLICY PRZESTRZEGAMY, NA TABLICACH CODZIENNIE JE CZYTAMY…

1. Pani słuchamy, gdy do nas mówi to jej nie przerywamy.
2. Jeden mówi inni słuchają.
3. W świetlicy nie jestem sam, przyjaciół wokół mam.
4. W stołówce kulturalnie posiłki spożywamy.
5. Uprzejmie się do siebie zwracamy: proszę, przepraszam, dziękuję używamy.
6. W świetlicy duża nas gromada – bezpieczeństwo to podstawa.
7. W każdej sytuacji sobie pomagamy – dobrym słowem się odwdzięczamy.
8. Plotkować, obgadywać nie lubimy – o pogodzie rozmawiać wolimy.
9. Grzecznie się bawimy, zabawek nie niszczymy.
10. I jeszcze jedna ważna sprawa: innych nie przezywam! To ważna zasada.
REGULAMIN STOŁÓWKI
Szkoły Podstawowej Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie
- Stołówka jest miejscem spożywania posiłków przygotowanych przez kuchnię szkolną dla uczniów i nauczycieli szkoły.
- Korzystanie z posiłków odbywa się w miejscach do tego przeznaczonych zapewniających prawidłowe warunki sanitarno-higieniczne zgodnie z zaleceniami
w czasie epidemii (zgodnie z wytycznymi MEN, GIS, MZ)
- Pomieszczenie stołówki może być wykorzystywane do innych celów wynikających
z organizacji pracy szkoły z pominięciem czasu wydawania posiłków.
- Do korzystania z posiłków w stołówce szkolnej uprawnieni są uczniowie i pracownicy pedagogiczni po wcześniejszym wniesieniu opłaty za dany miesiąc.
- Posiłki wydawane są w godzinach od 11:30 do 13:20(w czasie nauki stacjonarnej klas I-VIII)
- Przerwa obiadowa klas uczniów klas I-III(nie uczęszczających do świetlicy szkolnej) – po 4 i 5 lekcji
- Przerwa obiadowa dla uczniów klas VII, VIII od 11.30 do 11.50 (po 4 lekcji).
- Przerwa obiadowa dla uczniów klas IV, V, VI od 12.35 do 12.55 (po 5 lekcji).
- Na lekcji 5 i 6 z obiadów korzystają wychowankowie świetlicy szkolnej.
- Codzienny posiłek składa się z dwóch dań.
- Przed wejściem do stołówki uczeń zobligowany jest umyć ręce, zdezynfekować.
- Podczas spożywania posiłków obowiązują zasady kulturalnego zachowania:
- Po spożyciu obiadu brudne naczynia oraz sztućce należy odnieść
w wyznaczone miejsce
- Każda osoba przebywająca w stołówce za szkody spowodowane umyślnie odpowiada materialnie
- Niestosowne zachowanie i utrudnianie innym uczniom spożywania posiłku, jest podstawą do wyproszenia ucznia ze stołówki szkolnej.
- Za rażące naruszanie regulaminu każda osoba może być pozbawiona prawa do wykupienia posiłków w stołówce szkolnej w kolejnym miesiącu.
- Na obiad uczniowie zgłaszają się z aktualnym bloczkiem obiadowym, bez wierzchniego okrycia, plecaki pozostawiają pod klasą lub po skończonych lekcjach
w wyznaczonym miejscu przed stołówką szkolną.
- Podczas wydawania obiadów zabrania się pobytu w pomieszczeniach stołówki osobom, które nie spożywają posiłków.
- Po każdej grupie, która spożyła posiłek, stoliki są dezynfekowane.
- Odpłatność za obiady należy dokonać przelewem na konto szkoły:
69 2030 0045 1110 0000 0193 2170 od 1 do 3 dnia nowego miesiąca.
Za prawidłowo dokonaną wpłatę uznaje się opłacenie należności określonej przez szkołę z podaniem wymaganych informacji w tytule przelewu:
– imię i nazwisko dziecka/klasa, do której uczęszcza/miesiąc i rok, za który dokonana jest wpłata. (Pełna instrukcja dokonania przelewu znajduje się na stronie internetowej szkoły w zakładce „Stołówka”)
Za nieprawidłowo dokonaną wpłatę uważa się:
– wpłatę dokonaną nieterminowo
– pomniejszenie kwoty lub jej zaokrąglenie
– błędne informacje w tytule przelewu
- Odpis poniesionych kosztów za obiad może nastąpić z powodu usprawiedliwionej nieobecności.
- Nieobecność musi być zgłoszona u Intendentki szkolnej poprzez e-dziennik dzień wcześniej lub najpóźniej do godz. 8:00 danego dnia. Odpisy obiadowe z dwóch ostatnich dni danego miesiąca należy zgłaszać z wyprzedzeniem. W innym przypadku nie będą podlegały zwrotowi.
- Informacje o wycieczkach i wyjściach szkolnych musi być zgłoszona przez wychowawcę klasy minimum 3 dni wcześniej.
- Odpisy obiadowe za niewykorzystane obiady ( wcześniej zgłoszone przez Państwo u intendentki ) w bieżącym miesiącu będą zwracane przelewem na Państwa konto.
- W miesiącu grudniu odpisy za obiady nie są realizowane.
- Osobą upoważnioną do egzekwowania regulaminu jest kierownik świetlicy.
Powyższy regulamin obowiązuje od 31.01.2022r. na czas trwania pandemii COVID-19