Stołówka
Opłaty za obiady
Opłaty za obiady w szkole należy dokonać przelewem od 1 do 3 dnia bieżącego miesiąca (dotyczy dni roboczych). Wpłaty należy przelać na rachunek : nr 69 2030 0045 1110 0000 0193 2170
Tytuł przelewu np:
Jan Kowalski / 1a / wrzesień 2022
imię nazwisko dziecka / klasa / miesiąc i rok za który dokonana jest wpłata,
1. Proszę o dokonywanie dokładnych wpłat kwot, bez zaokrągleń w terminie do 3 dnia bieżącego miesiąca.
2. Każdą rezygnację z obiadów należy obowiązkowo zgłosić u Intendentki szkolnej (p. Justyna Okwieka) poprzez e-dziennik dzień wcześniej lub najpóźniej do godz. 8:00 danego dnia.
3.Odpisy obiadowe za niewykorzystane obiady ( wcześniej zgłoszone przez Państwo u intendentki ) będą brane pod uwagę w kolejnej opłacie za obiady, czyli w następnym miesiącu. O pomniejszonej kwocie będziecie Państwo informowani przez intendentkę na e-dzienniku ostatniego dnia miesiąca.
W miesiącu grudniu i czerwcu odpisy za obiady nie są realizowane.
4. Bloczki obiadowe za nowy miesiąc będą przekazywane uczniom klas I-VIII, korzystającym z posiłków obiadowych przez wychowawcę klasy w odpowiednim terminie.
Bloczki nie obowiązują wychowanków świetlicy.
5. Konkretne kwoty za obiady za nowy miesiąc podawane będą na głównej stronie szkoły oraz w zakładce stołówka.
6. Prosimy o obowiązkowe przestrzeganie wyznaczonego terminu wpłat.
Prosimy nie wprowadzać zlecenia stałego w opłatach za obiady, ponieważ kwota zmienia się każdego miesiąca.
Jadłospis
Poniedziałek 09.09.2024
|
I DANIE ZUPA (seler) GRYSIKOWA Z ZIELENINĄ 250g/300g |
II DANIE MAKARON SPAGETTI (pszenica, jajko) 200g Z MIĘSEM MIELONYM WIEPRZOWYM I WARZYWAMI (papryka, pieczarki, kukurydza, pomidory) W SOSIE POMIDOROWYM 100g MARCHEWKA KULKA 100g KOMPOT TRUSKAWKOWY 200g WODA N/G 200g |
|
Wtorek 10.09.2024
|
I DANIE ZUPA (seler) BARSZCZ CZERWONY 250g/300g |
II DANIE KOTLET SCHABOWY PANIEROWANY SMAŻONY (pszenica, jaja) 100g ZIEMNIAKI PUREE (mleko) 200g POMIDORY W ŚMIETANIE (mleko)100g/120g KOMPOT RABARBAROWY 200g WODA N/G 200g |
|
Środa 11.09.2024
|
I DANIE ZUPA(seler ) KREM Z PIECZAREK Z GRZANKAMI (pszenica) POSYPANE PESTKĄ DYNI 250g/300g |
II DANIE FILET Z INDYKA W SOSIE WŁASNYM(pszenica)100g KASZA JĘCZMIENNA (jęczmień) 200g KALAFIOR POLANY BUŁKĄ TARTĄ (pszenica) KOMPOT BRZOSKWINIOWY 200g WODA N/G 200g |
|
Czwartek 12.09.2024
|
I DANIE ZUPA (seler) GULASZOWA NA MIĘSIE Z ŁOPATKI WIEPRZOWEJ 250g/30g |
II DANIE PAMPUCHY 3szt. (pszenica, jajo, drożdże) Z JOGURTEM OWOCOWYM (mleko) 100g OWOC 1szt. KOMPOT PORZECZKOWY 200g WODA N/G 200g |
|
Piątek 13.09.2024 |
I DANIE ZUPA(seler) POMIDOROWA Z RYŻEM 250g/300g |
II DANIE RYBA (ryba) W BUŁCE TARTEJ (jajko, żyto, pszenica) 90g ZIEMNIAKI Z KOPERKIEM 200g SURÓWKA Z KAPUSTY KISZONEJ Z MARCHEWKĄ I OLEJEM Z PESTEK WINOGRON 100g/120g KOMPOT AGRESTOWY 200g WODA N/G 200g |
NUMERY ALERGENÓW WYSTĘPUJĄCYCH W POSIŁKACH
W związku w wejściem w życie ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO RADY UE NR 1169/2011 z dnia25 października 2011r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, zmiany rozporządzeń Parlamentu europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG dyrektywy Rady 90/496/EWG, Dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektyw Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz Rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004
1 – Zboża zawierające gluten
a) pszenica
b) żyto
c) owies
d) orkisz
2 – Skorupiaki i produkty pochodne
3 – Jaja i produkty pochodne
4 – Ryby i produkty pochodne
5 – Orzeszki ziemne i produkty pochodne
6 – Soja i produkty pochodne
7 – Mleko i produkty pochodne
8 – Orzechy
a) migdały,
b) o.laskowe
c) o.włoskie
d) o.nerkowca
e) o.pekan
f) o.brazylijskie
g) o.pistacjowe
h) o.makadamia
9 – Seler i produkty pochodne
10 – Gorczyca i produkty pochodne
11 – Nasiona sezamu i produkty pochodne
12 – Dwutlenek siarki i siarczany
13 – Łubin i produkty pochodne
14 – Mięczaki i produkty pochodne
REGULAMIN STOŁÓWKI
Szkoły Podstawowej Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie
- Stołówka jest miejscem spożywania posiłków przygotowanych przez kuchnię szkolną dla uczniów i nauczycieli szkoły.
- Korzystanie z posiłków odbywa się w miejscach do tego przeznaczonych zapewniających prawidłowe warunki sanitarno-higieniczne zgodnie z zaleceniami
w czasie epidemii (zgodnie z wytycznymi MEN, GIS, MZ) - Pomieszczenie stołówki może być wykorzystywane do innych celów wynikających
z organizacji pracy szkoły z pominięciem czasu wydawania posiłków. - Do korzystania z posiłków w stołówce szkolnej uprawnieni są uczniowie i pracownicy pedagogiczni po wcześniejszym wniesieniu opłaty za dany miesiąc.
- Posiłki wydawane są w godzinach od 11:30 do 13:20(w czasie nauki stacjonarnej klas I-VIII)
- Przerwa obiadowa klas uczniów klas I-III(nie uczęszczających do świetlicy szkolnej) – po 4 i 5 lekcji
- Przerwa obiadowa dla uczniów klas VII, VIII od 11.30 do 11.50 (po 4 lekcji).
- Przerwa obiadowa dla uczniów klas IV, V, VI od 12.35 do 12.55 (po 5 lekcji).
- Na lekcji 5 i 6 z obiadów korzystają wychowankowie świetlicy szkolnej.
- Codzienny posiłek składa się z dwóch dań.
- Przed wejściem do stołówki uczeń zobligowany jest umyć ręce, zdezynfekować.
- Podczas spożywania posiłków obowiązują zasady kulturalnego zachowania:
- Po spożyciu obiadu brudne naczynia oraz sztućce należy odnieść
w wyznaczone miejsce - Każda osoba przebywająca w stołówce za szkody spowodowane umyślnie odpowiada materialnie
- Niestosowne zachowanie i utrudnianie innym uczniom spożywania posiłku, jest podstawą do wyproszenia ucznia ze stołówki szkolnej.
- Za rażące naruszanie regulaminu każda osoba może być pozbawiona prawa do wykupienia posiłków w stołówce szkolnej w kolejnym miesiącu.
- Na obiad uczniowie zgłaszają się z aktualnym bloczkiem obiadowym, bez wierzchniego okrycia, plecaki pozostawiają pod klasą lub po skończonych lekcjach
w wyznaczonym miejscu przed stołówką szkolną. - Podczas wydawania obiadów zabrania się pobytu w pomieszczeniach stołówki osobom, które nie spożywają posiłków.
- Po każdej grupie, która spożyła posiłek, stoliki są dezynfekowane.
- Odpłatność za obiady należy dokonać przelewem na konto szkoły:
69 2030 0045 1110 0000 0193 2170 od 1 do 3 dnia nowego miesiąca (dotyczy dni roboczych).
Za prawidłowo dokonaną wpłatę uznaje się opłacenie należności określonej przez szkołę z podaniem wymaganych informacji w tytule przelewu:
– imię i nazwisko dziecka/klasa, do której uczęszcza/miesiąc i rok, za który dokonana jest wpłata. (Pełna instrukcja dokonania przelewu oraz kwota za pełny miesiąc znajduje się na stronie internetowej szkoły w zakładce „Stołówka”)
Za nieprawidłowo dokonaną wpłatę uważa się:
– wpłatę dokonaną nieterminowo
– pomniejszenie kwoty lub jej zaokrąglenie
– błędne informacje w tytule przelewu
- Odpis poniesionych kosztów za obiad może nastąpić z powodu usprawiedliwionej nieobecności.
- Nieobecność musi być zgłoszona u Intendentki szkolnej poprzez e-dziennik dzień wcześniej lub najpóźniej do godz. 8:00 danego dnia. Odpisy obiadowe z dwóch ostatnich dni danego miesiąca należy zgłaszać z wyprzedzeniem. W innym przypadku nie będą podlegały zwrotowi.
- Informacje o wycieczkach i wyjściach szkolnych musi być zgłoszona przez wychowawcę klasy minimum 3 dni wcześniej.
- Odpisy obiadowe za niewykorzystane obiady ( wcześniej zgłoszone przez Państwo u intendentki ) będą brane pod uwagę w kolejnej opłacie za obiady, czyli w następnym miesiącu. O pomniejszonej kwocie będziecie Państwo informowani przez intendentkę na e-dzienniku ostatniego dnia miesiąca.
- W miesiącu grudniu i czerwcu odpisy za obiady nie są realizowane.
- Osobą upoważnioną do egzekwowania regulaminu jest kierownik świetlicy.
Powyższy regulamin obowiązuje od 01.09.2022r.