sp12-glogow-szkola-podstawowa-glogow-logo2
sp12-glogow-szkola-podstawowa-glogow-godlo

Stołówka

Opłaty za obiady

Opłaty za obiady w szkole należy dokonać przelewem od 1 do 3 dnia bieżącego miesiąca (dotyczy dni roboczych). Wpłaty należy przelać na rachunek : nr 69 2030 0045 1110 0000 0193 2170

Tytuł przelewu np:

Jan Kowalski / 1a / wrzesień 2022

imię nazwisko dziecka / klasa / miesiąc i rok za który dokonana jest wpłata,

1. Proszę o dokonywanie dokładnych wpłat kwot, bez zaokrągleń w terminie do 3 dnia bieżącego miesiąca.

2. Każdą rezygnację z obiadów należy obowiązkowo zgłosić u Intendentki szkolnej (p. Justyna Okwieka) poprzez e-dziennik dzień wcześniej lub najpóźniej do godz. 8:00 danego dnia. 

3.Odpisy obiadowe za niewykorzystane obiady ( wcześniej zgłoszone przez Państwo u intendentki ) będą brane pod uwagę w kolejnej opłacie za obiady, czyli w następnym miesiącu. O pomniejszonej kwocie będziecie Państwo informowani przez intendentkę na e-dzienniku ostatniego dnia miesiąca.

4. Bloczki obiadowe za nowy miesiąc będą przekazywane uczniom klas I-VIII, korzystającym z posiłków obiadowych przez wychowawcę klasy w odpowiednim terminie.
Bloczki nie obowiązują wychowanków świetlicy.

5. Konkretne kwoty za obiady za nowy miesiąc podawane będą na głównej stronie szkoły oraz w zakładce stołówka.

6. Prosimy o obowiązkowe przestrzeganie wyznaczonego terminu wpłat.

Prosimy nie wprowadzać zlecenia stałego w opłatach za obiady, ponieważ kwota zmienia się każdego miesiąca.

 Jadłospis

Poniedziałek

26.09.2022

 

I danie

Krupnik jęczmienny z kaszy pęczak (seler, jęczmień)

 

II danie

Jajo sadzone, ziemniaki (mleko), mizeria ze śmietaną (mleko)

kompot, woda n/g

owoc

 

Wtorek

27.09.2022

 

I danie

Zupa jarzynowa z zieleniną  (seler)

 

II danie

Pulpety z mięsa mieszanego w sosie pomidorowym (seler, jaja, pszenica), ziemniaki (mleko) , surówka z białej rzodkwi z majonezem  (gorczyca, jaja)

kompot, woda n/g

 

Środa

28.09.2022

 

I danie

Zupa kalafiorowa (seler, mleko)

 

II danie

Nagetsy drobiowe z pieca  (seler, jaja, pszenica) , ziemniaki (mleko), marchewka zasmażana (mleko)

kompot, woda n/g

 

Czwartek

29.09.2022

 

I danie

Zupa ze słodkiej kapusty na koncentracie (seler)

 

II danie

Gulasz z mięsa wołowego, kasza jęczmienna (pszenica, seler), ogórek kiszony 

kompot, woda n/g

 

Piątek

30.09.2022

 

I danie

Zupa pieczarkowa z makaronem (seler, mleko, pszenica, jajo)

 

II danie

Ryba w warzywach (pszenica, jaja, ryba) ,ziemniaki (mleko) 

kompot, woda n/g

 

NUMERY ALERGENÓW WYSTĘPUJĄCYCH W POSIŁKACH

W związku w wejściem w życie ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO RADY UE NR 1169/2011 z dnia25 października 2011r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, zmiany rozporządzeń Parlamentu europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG dyrektywy Rady 90/496/EWG, Dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektyw Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz Rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004

1 – Zboża zawierające gluten

a) pszenica

b) żyto

c) owies

d) orkisz

2 – Skorupiaki i produkty pochodne

3 – Jaja i produkty pochodne

4 – Ryby i produkty pochodne

5 – Orzeszki ziemne i produkty pochodne

6 – Soja i produkty pochodne

7 – Mleko i produkty pochodne

8 – Orzechy

a) migdały,

b) o.laskowe

c) o.włoskie

d) o.nerkowca

e) o.pekan

f) o.brazylijskie

g) o.pistacjowe

h) o.makadamia

9 – Seler i produkty pochodne

10 – Gorczyca i produkty pochodne

11 – Nasiona sezamu i produkty pochodne

12 – Dwutlenek siarki i siarczany

13 – Łubin i produkty pochodne

14 – Mięczaki i produkty pochodne

 

 

 

REGULAMIN STOŁÓWKI 

Szkoły Podstawowej Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie 

 

  1. Stołówka jest miejscem spożywania posiłków przygotowanych przez kuchnię szkolną dla uczniów i nauczycieli szkoły.
  2. Korzystanie z posiłków odbywa się w miejscach do tego przeznaczonych zapewniających prawidłowe warunki sanitarno-higieniczne zgodnie z zaleceniami
    w czasie epidemii (zgodnie z wytycznymi MEN, GIS, MZ)
  3. Pomieszczenie stołówki może być wykorzystywane do innych celów wynikających 
    z organizacji pracy szkoły z pominięciem czasu wydawania posiłków. 
  4. Do korzystania z posiłków w stołówce szkolnej uprawnieni są uczniowie i pracownicy pedagogiczni po wcześniejszym wniesieniu opłaty za dany miesiąc.
  5. Posiłki wydawane są w godzinach od 11:30 do 13:20(w czasie nauki stacjonarnej klas I-VIII)
  6. Przerwa obiadowa klas uczniów klas I-III(nie uczęszczających do świetlicy szkolnej) – po 4 i 5 lekcji
  7. Przerwa obiadowa dla uczniów klas VII, VIII od 11.30 do 11.50 (po 4 lekcji).
  8. Przerwa obiadowa dla uczniów klas IV, V, VI od 12.35 do 12.55 (po 5 lekcji).
  9. Na lekcji 5 i 6 z obiadów korzystają wychowankowie świetlicy szkolnej.
  10. Codzienny posiłek składa się z dwóch dań.
  11. Przed wejściem do stołówki uczeń zobligowany jest umyć ręce, zdezynfekować.
  12. Podczas spożywania posiłków obowiązują zasady kulturalnego zachowania:
  13. Po spożyciu obiadu brudne naczynia oraz sztućce należy odnieść
    w wyznaczone miejsce
  14. Każda osoba przebywająca w stołówce za szkody spowodowane umyślnie odpowiada materialnie
  15. Niestosowne zachowanie i utrudnianie  innym uczniom spożywania posiłku, jest podstawą do wyproszenia ucznia ze stołówki szkolnej.
  16. Za rażące naruszanie regulaminu każda osoba może być pozbawiona prawa do wykupienia posiłków w stołówce szkolnej w kolejnym miesiącu.
  17. Na obiad uczniowie zgłaszają się z aktualnym bloczkiem obiadowym, bez wierzchniego okrycia, plecaki pozostawiają pod klasą lub po skończonych lekcjach
    w wyznaczonym miejscu przed stołówką szkolną. 
  18. Podczas wydawania obiadów zabrania się pobytu w pomieszczeniach stołówki osobom, które nie spożywają posiłków.
  19. Po każdej grupie, która spożyła posiłek, stoliki są dezynfekowane.
  20. Odpłatność za obiady należy dokonać przelewem na konto szkoły:
    69 2030 0045 1110 0000 0193 2170 od 1 do 3 dnia nowego miesiąca (dotyczy dni roboczych).
    Za prawidłowo dokonaną wpłatę uznaje się opłacenie należności określonej przez szkołę z podaniem wymaganych informacji w tytule przelewu: 
    – imię i nazwisko dziecka/klasa, do której uczęszcza/miesiąc i rok, za który dokonana jest wpłata. (Pełna instrukcja dokonania przelewu  oraz kwota za pełny miesiąc znajduje się na stronie internetowej szkoły w zakładce „Stołówka”)
    Za nieprawidłowo dokonaną wpłatę uważa się
    – wpłatę dokonaną nieterminowo 
    – pomniejszenie kwoty lub jej zaokrąglenie 
    – błędne informacje w tytule przelewu 
      
  21. Odpis poniesionych kosztów za obiad może nastąpić z powodu usprawiedliwionej nieobecności.
  22. Nieobecność musi być zgłoszona u Intendentki szkolnej poprzez e-dziennik dzień wcześniej lub najpóźniej do godz. 8:00 danego dnia. Odpisy obiadowe z dwóch ostatnich dni danego miesiąca należy zgłaszać z wyprzedzeniem. W innym przypadku nie będą podlegały zwrotowi.
  23. Informacje o wycieczkach i wyjściach szkolnych musi być zgłoszona przez wychowawcę klasy minimum 3 dni wcześniej.
  24. Odpisy obiadowe za niewykorzystane obiady ( wcześniej zgłoszone przez Państwo u intendentki ) będą brane pod uwagę w kolejnej opłacie za obiady, czyli w następnym miesiącu. O pomniejszonej kwocie będziecie Państwo informowani przez intendentkę na e-dzienniku ostatniego dnia miesiąca.
  25. W miesiącu grudniu odpisy za obiady nie są realizowane.
  26. Osobą upoważnioną do egzekwowania regulaminu jest kierownik świetlicy.

 

 

Powyższy regulamin obowiązuje od 01.09.2022r.

 

 

 

Dostępność

Rekrutacja

Office 365

Lekcje

Rekrutacja

logo-elemento

Stołówka

jadlospis-img

Uczestniczymy w programach:

Wielkość czcionki
Kontrast